Brouwerij De 7 Deugden

Eigenzinnig bier uit Sloten

d7d
d7d2
D7D
d7d4

Klant

Brouwerij De 7 Deugden

 

De vraag van Garmt

“Over 10 jaar zijn we er nog steeds”
Brouwerijen schieten momenteel als paddenstoelen uit de grond. De markt is groot genoeg voor ons allemaal, maar wij willen onze positie in het middensegment verstevigen en uitbouwen. Onze ambitieuze plannen vragen om heldere communicatie over ons bijzondere verhaal.

 

Onze invulling

De 7 Deugden bieren blinken uit in smaak en worden gemaakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Daarmee zijn alle ingrediënten voor een sterk en succesvol merk al aanwezig. Wij creëren vervolgens een duidelijke identiteit en zetten die zichtbaar en herkenbaar in de markt. Zo wordt eenduidig communiceren via verschillende kanalen heel natuurlijk.

 

Resultaat

De 4 pijlers waar De 7 Deugden op rusten zijn nu helder en dat vertaalt zich direct in sterke salesargumenten. Daardoor heeft het bier zich van een sterke positie weten te verzekeren in zowel de horeca en retail als bij de slijter. Nu kan ook de echte bierliefhebber genieten van het goede verhaal en de unieke smaken van dit mooie merk.

Meer weten?

Shoot Communications denkt graag met u mee over de invulling van uw
vraag en de stappen om úw product op de Hollandse eettafel te zetten.