BronPharma

eerlijke en natuurlijke gezondheidsproducten uit Amsterdam

BP
BP4
BP22

Klant

BronPharma

 

De vraag van Bas en Rob

“Maak van onze hoestdranken een sterker merk”

We zijn toe aan het volgende distributiekanaal voor onze ambachtelijk bereide hoestdranken: verkoop vanuit het schap bij apothekers, drogisterijen, reformzaken en overige (online) retailers. Bedenk een sterke merknaam, eenduidige verpakkingslijn en geïntegreerde communicatieaanpak.

 

 

Onze invulling

Een merknaam en verpakkingslijn die aansluiten bij de ambachtelijke en duurzame wijze waarop apothekers Rob en Bas sinds 1988 hun hoestdranken mengen. Geïntroduceerd met een brede campagne waarmee het nieuwe merk Hoestdrankmakers het hoestseizoen claimt. Zowel bij consument als handel. En via alle kanalen: van vakbeurs tot schapwobbler, van online tot actueel item in TV-programma’s van RTL.

 

Resultaat

Meteen al vanaf de introductie wordt het merk Hoestdrankmakers enthousiast ontvangen door de branche, retail en consument. Vooral het eerlijke merkverhaal spreekt mensen aan en past bij deze tijd: ambachtelijk en duurzaam bereid, natuurlijke ingrediënten en met de smaak van vroeger. Kortom, een sterke basis om verder te bouwen aan het merk en de distributie.

Meer weten?

Shoot Communications denkt graag met u mee over de invulling van uw
vraag en de stappen om úw product op de Hollandse eettafel te zetten.