Jan Zandbergen

Kwaliteitsvlees uit Veenendaal

jan4
jan2
jan
jan3

Klant

Jan Zandbergen

 

De vraag van Jan Zandbergen

“Het contact met klanten op beurzen optimaliseren”

Hoewel onze aanwezigheid op internationale beurzen als een van ’s werelds grootste importeurs en exporteurs van vlees zeer belangrijk is, is het een kostbare en tijdrovende aangelegenheid. Wij willen dit medium dan ook ten volste benutten. Hoe kunnen we het contact met onze klanten op en rondom beurzen optimaliseren?

 

Onze invulling

Huidige technologische middelen stellen ons in staat om de identiteit van Jan Zandbergen in uiteenlopende contactmomenten op de juiste manier naar voren te laten komen. We wisselen gepersonaliseerde mails af met de klassieke direct mail. Relevante en persoonlijke content van accountmanagers zorgt ervoor dat de klant weet dat Jan Zandbergen niet alleen aandacht besteedt aan de huidige relatie, maar ook helpt om verder te groeien.

 

Resultaat

De sterk technische insteek en de kwaliteit van de accountmanagers stelden ons in staat om klanten waardevolle informatie te verschaffen en andersom ook nieuwe informatie te verkrijgen. Deze frisse manier van communiceren heeft relaties intenser gemaakt en deuren geopend naar nieuwe zakelijke kansen. Bovendien werd het beeld dat klanten al hadden nog eens bevestigd: Jan Zandbergen is vooruitstrevend, zorgvuldig en zakelijk!

Meer weten?

Shoot Communications denkt graag met u mee over de invulling van uw
vraag en de stappen om úw product op de Hollandse eettafel te zetten.