De Mannen van Kaas

Delicatessenwinkel in hartje binnenstad

portfolio4
dmvk2
dmvk3
dmvk4
dmvk5
dmvk6
dmvk7

Klant

De Mannen van Kaas

De wens van Edwin en Henk

“Tijd voor een eigen merk! Naast onze franchise hebben we twee eigen winkels in Amsterdam, beide met een uniek karakter. We trekken locals én toeristen aan. De vrijheid die ons dat geeft, bevalt uitstekend. Er mogen nog wel winkels bij dus! Maar hoe brengen we die onder één vlag zonder de unieke identiteit per winkel te verliezen?”

 

Onze invulling

Grote steden zijn complexe gebieden die een slimme aanpak vereisen. We nemen de grootste kracht van De Mannen onder de loep en houden deze aan tegen de wensen van de verschillende doelgroepen. Vanuit daar creëren we een concept en visuele identiteit die past bij het merk en vertaalbaar is naar toekomstige winkels en producten.

 

Resultaat

Inmiddels hebben De Mannen van Kaas drie winkels op A-locatie. Waar anderen het moeilijk hebben, gaat het hen voor de wind. Het concept is goed doordacht, helder en visueel aantrekkelijk. Bovendien hebben de professionele aanpak en uitstraling onmiddellijk een aanwas van nieuwe samenwerkingspartners opgeleverd!

Meer weten?

Shoot Communications denkt graag met u mee over de invulling van uw
vraag en de stappen om úw product op de Hollandse eettafel te zetten.